A-lag DamerA-lag Damer
A-lag HerrerA-lag Herrer
Gutter 01Gutter 01
Gutter 04Gutter 04
Gutter 05Gutter 05
Gutter 07Gutter 07
TillitsmennTillitsmenn

  
  
Innhold
1
Telenor Xtra

Telenor Xtra høsten 2018

For at tilbudet skal opprettholdes er vi nødt til å være minimum 45 deltakere. Vi lodder nå stemningen for om tilbudet skal fortsette.
Ønsker ditt barn å være med send oss epost til fotball@hsil.no innen 10. august 2018.
Pris for høstsesongen vil være ca 1000,-.

Telenor Xtra er for våre barn på  3-7 trinn.

1
Opprettelse av lag for 2012 årgangen

Vi inviterer til informasjonsmøte søndag 26. august kl. 13:30 – 14:00 - Klubbhuset på Høybråten.

Høybråten og Stovner IL vil opprette lag for årets 1. klassinger som er 2012 årgangen.
Det avholdes informasjonsmøte søndag 26. august kl 13:30-14:00 i klubbhuset på Høybråten Stadion i forbindelse med vår internturnering.

Vårt tilbud er til barn som er tilknyttet HSIL sitt område:

Lagene i HSIL fotball er klubbstyrt, men foreldredrevet. Vi legger vekt på aktivitet, lek og trivsel.
Det forventes at foreldre engasjerer seg når barnet er meldt inn klubben. Hvert lag trenger mange foreldre i støtteapparatet som trenere og lagledere etc. Uten foreldrenes engasjement blir det ingen aktivitet.
Om du allerede nå ønsker å bidra som trener etc. send oss en epost. 

Priser 2018:
Treningsavgift: 2.500 (fri høsten 2018). Søskenmoderasjon: maks kr 7.000 pr familie. I tillegg kommer medlemskap i HSIL.

Om du ikke har anledning til å komme søndag 26. august, men har barn som har lyst til å spille fotball, send en melding til fotballstyret: fotball@hsil.no, eller fyll ut skjema på hjemmesiden vår.

Meld dere også inn i våre facebookgrupper:
Facebookgruppe for Gutter 2012 

Facebookgruppe for Jenter 2012


Med vennlig hilsen
Høybråten og Stovner fotball

Håvard Braserudhaget
Leder

 


2
Stilling ledig: fotballtrener

HSIL Fotball – MER ENN FOTBALL

Fotballtrener Høybråten og Stovner IL
HSIL Fotball er idrettslagets største enkeltgruppe og i stadig vekst.

HSIL Fotball søker trenere og ass.trenere til lag i ungdomsavdelingen, da flere av våre ungdomslag vil ha behov for trenere i sesongen 2018. Vi ønsker trenere som er interesserte i å utvikle seg og HSIL videre. Vi tilbyr kursing for de som ønsker/trenger dette. Send en søknad der du skriver om egen trenererfaring, personlig egnethet og gjerne oversikt over gjennomførte trenerkurs.

Stillingstittel: Fotballtrener
Kompetanseønske:
- Plettfri vandel (politiattest må fremlegges)
- C-lisens (tilbys ved behov)
- Erfaring som spiller/trener
- Liker å jobbe i team
- Gode kommunikasjonsevner
- Stå på vilje
- Selvstendig og engasjert

Vi tilbyr:
- Lønn/godtgjørelse etter avtale
- Trenerforum
- En meget hyggelig klubb – øverst i Groruddalen

Kontakt oss på fotball@hsil.no

V/Fotballstyret


2
Telenor Xtra

​Til foresatte 3.– 7. trinn 


Telenor xtra/FFO for vinter/vår sesongen 2018.

Dette er et etterskole-tilbud for barn på 3-7 trinn. Vi har 50 plasser tilgjengelig og det vil være førstemann til mølla.

Når: Tirsdager og fredager 13:30-16:00.

Oppstart er tirsdag 5/1-2018
Det er ikke FFO på skolens fridager.

Program:

13:30-14:00 Oppmøte og innskriving
14:00-14:30 Stifting av tøy og spising av frukt/matpakke (vi serverer frukt)
14:30-16:00 Fotballaktivitet. Treningsøkta.no – nasjonal plan med HSIL-vri
16:00             Hjem - utskriving

Pris: Kr 1800,- pr semester.

Nye spillere vil bli utstyrt med Telenor Xtra kolleksjon: Treningsdress, t-skjorter, shorts og fotballstrømper. Foreldre bestiller dette via nettet. Dette gjøres når spillerne er påmeldt. Mer info om dette kommer om dette.

Påmelding: All påmelding og betaling går via Min Idrett.

Påmelding via https://mi.nif.no/Event
Logg inn på Min idrett (dersom ditt barn ikke er registrert i Min idrett fra før, opprett profil i BARNETS navn)
Velg påmelding: Skriv: HSIL TelenorXtra i søkefeltet– meld på – Deltager – Klasse – Øvelse (fotballskole) – Legg til påmelding: Gå så til betaling. – Velg betal selv. NB! Påmeldingen er fullført når online betaling er gjennomført.
Dersom problemer med MinIdrett: Ta kontakt med Supporttelefon på 03615 eller e-post minidrett@idrettsforbundet.no

Husk alltid å ha med: Fotballsko, leggskinn, drikkeflaske og TX-tøy. + Ekstra matpakke.

Er det spesielle behov/informasjon som vi trenger å vite om spiller så må dette meldes oss.

Hilsen
Styret i Fotballgruppa
v/Håvard Braserudhaget og Telenor Xtra apparatet

2
Laglederhåndbok
2
Årsmelding 2017

​Vi ber alle lag fylle ut vedlagte mal for årsmelding snarest.Hsil-Mal-Årsmelding 2018.docx

2
Gruppeårsmøte 2018

​Innkalling til gruppeårsmøte tirsdag 13.03.18 - kl.19.00 på Klubbhuset

Agenda
1. Godkjenning av innkalling
2. Valg av møteleder og referent
3. Årsmelding for 2017
     a) styrets årsmelding
     b) lagenes årsmelding
4. Regnskap for 2017
5. Innkomne forslag
6. Budsjett for 2018
7. Valg
8. Div. hedersbevisninger
Eventuelle forslag må være styret i hende senest 26.02.18. Forslag sendes på mail til: fotball@hsil.no.
Vi oppfordrer alle til å delta på årsmøte!

Hilsen Styret i HSIL fotball

HSIL Regnskap til årsmøte 2017.pdf

2
Tine Fotballskole 2018

Vi inviterer til årets fotballskole 25-27. juni 2018

På fotballskolen vil du lære mer fotball, spille fotball, spille kamper, treffe venner og ha det gøy i 3 dager. 
Det er ungdommer fra fotballgruppa som er instruktører.
Barna vil få T-skjorte, sekk, fotball, diplom og noe å drikke i lunsjen. IKKE ta med bag eller sekk da dette deles ut ved oppstart.
Ta med leggskinn, matpakke og navnet drikkeflaske.
Hvis dårlig vær ta med skiftetøy i en pose så hjelper vi til med å putte det i den nye sekken. Husk navn og telefonnummer på klær og utstyr.

Det er plass til 120 deltakere på fotballskolen. Her er det førstemann til mølla. Påmelding og betaling skjer kun via Min idrett.
Ta kontakt hvis ditt barn har spesielle behov eller trenger spesiell oppfølging.
Hvis du ikke ønsker at ditt barn kan fotograferes og filmes i forbindelse med deltakelse på TINE Fotballskole på Høybråten/Stovner gi oss beskjed.
Kontaktinfo: Unni Storsveen 45 428 396 - hsil.fotballskole@gmail.com

VELKOMMEN TIL FOTBALLSKOLEN.

Med vennlig hilsen
HSIL Fotball
fotball@hsil.no

Innbydelse Tine Fotballskole 2018.pdf
3
Bestilling av utstyr til lag 2018
3
Vinterdriften på banen
  • Vinterbanen er et samarbeid mellom fotballstyret, Vinterdriftsansvarlig og driftspersonell.
  • Driftsansvarlig sender snø-rapport til måkepersonell når det har kommet nedbør.
  • Stenging av banen er etter dialog mellom minimum 2 av ovennevnte ansvarlige
  • Drifts-/måkepersonellet er den mest erfarne vinter-banen-personen i samarbeidet.
  • Banen stenges for å få best mulig treningsforhold igjennom vinteren.
  • Vi bruker kjemikalier for opprettholdelse av best mulig underlag (Kjemikalier er dyrt).
  • Så langt det er mulig må vi unngå for mye fuktighet i matta.
    • Fuktigheten som ikke dreneres vil fryse og skape enda dårligere drenering.
    • Fuktighet på banen er lite hensiktsmessig, ikke spytt ut vann, eller hell ut vann fra banen.
  • Det skal være maks 2 mål på 7`ern.
  • Det skal være maks 6 mål på 11`ern.
  • Det skal være maks 4 mål på 5`erne.
  • Målene løftes i tverrligger, forfra og må derfor være tilgjengelig forfra med traktor 
    • Ikke sett målene med åpningen ut fra banen
  • Fuktighet på banen er lite hensiktsmessig,
    • ikke spytt ut vann, eller hell ut vann fra banen.

4
Fast rabatt hos Kia Ensjø

​«Som medlem i Høybråten og Stovner Il Fotball får du 10 000,- i fast rabatt ved kjøp av ny KIA hos oss på Kia Ensjø.  El-Bilen soul 2018 har også ankommet i butikk med ny oppdatert rekkevidde.

Det er også et rikelig utvalg av både hybrid og plug-in hybrider som crossover og snart stasjonsvogn

Kontakt Mads Borge på 92605591 eller mads.borge@bos.no


KIA Ensjø 

Ensjøveien 17
0655 Oslo



4
Oppstart 2011 årgangen

Vårt tilbud er til barn som er tilknyttet HSIL sitt område:

Send opp en forespørsel på her: skjema på hjemmesiden vår.

Lagene i HSIL fotball er klubbstyrt, men foreldredrevet. Vi legger vekt på aktivitet, lek og trivsel.

Det forventes at foreldre engasjerer seg når barnet er meldt inn klubben. Hvert lag trenger mange foreldre i støtteapparatet som trenere og lagledere etc. Uten foreldrenes engasjement blir det ingen aktivitet.
Om du allerede nå ønsker å bidra som trener etc. send oss en epost. :)

Priser 2018:

Treningsavgift: 2.500 (fri høsten 2017). Søskenmoderasjon: maks kr 7.000 pr familie

I tillegg kommer medlemskap i HSIL.

Med vennlig hilsen
Høybråten og Stovner fotball

Håvard Braserudhaget
Leder

4
Skal du pusse opp?

Da kan du som har HSIL fotball i ditt hjerte få 20% rabatt på maling og verktøy og samtidig være med å støtte klubben!

Besøk din lokale Flügger farve butikk og handle på klubbens kjøpskonto. Oppgi klubbnavnet når du betaler i kassa, så får du 20% rabatt og klubben får 5% klubbstøtte beregnet på ditt kjøp. Gjelder alle Flügger butikker i hele landet.

Les mer her:
Flugger.jpg


6
Gruppeårsmøte fotball 2017

Vi innkaller til fotballens gruppeårsmøte mandag 13. mars 2017 kl 19:00.

Eventuelle forslag må være styret i hende senest 24.02.16.

Forslag sendes på mail til: fotball@hsil.no

Hederspris 2016 Fotballgruppa ønsker også i år å hedre en person eller et lag som har gjort en betydningsfull innsats i 2016. Begrunnet forslag på kandidat/lag sendes til fotball.hsil@hsil.no  innen 26. februar 2017.

Årsmelding for 2016

Vi ber alle fylle ut årsmelding innen fristen. ps. Kun medlemmer av hovedlaget har stemmerett 


Dagsorden for gruppeårsmøte se vedlegg:Hsil Styrets årsmelding for 2016.pdf

Referat fra Gruppeårsmøte

6
Dugnad 20. juni kl 18:00

Ny dugnad på fotballbanen..

Bymiljøetaten har ikke godkjent banen vår og hvis dette ikke utføres så blir ikke banen godkjent for vinterdrift sesongen 2017/2018. 

Håper vi kan stille mannsterke opp. Alle bes ta med kost og spade. Møt opp ved klubbhuset så vil alle få instruks der. 


6
Internturnering 26-27/8 2017

HSIL – INTERNTURNERING 2017

INTERNTURNERING for alle fotballspillere på Høybråten og Stovner Il er satt til den første helgen etter skolestart.

I år er det 26. - 27. august 2017. Vi starter i 8-9 tiden og avslutter i 17:00 tiden.

Det blir kamper både lørdag og søndag for alle lag. Alle lag blir automatisk påmeldt til turneringen i forhold til serieoppsettet.

Årets arrangører er 2004-kullet i samarbeid med styret. Neste år er det 2005 som skal arrangere.
Lagene som arrangerer står for driften; kiosksalg og loddsalg. Styret står for sekretariatet; kampoppsett, dommere og premieutdeling.

Info til trenere og lagledere

  • Dommere: Vi bruker interne klubbdommere. Spillere fra 04 kullet skal i år få prøve seg. Det er viktig at disse blir støttet og veiledet på en god måte.
  • Laglister: leveres til sekretariatet siste dag med navn på alle spillere.
  • Premieutdeling til alle barnelagene: Umiddelbart etter siste kamp.
  • Drakter: Ha med vester til laget. «bortelaget» bruker dette dersom begge lag stiller i HSIL drakt.
  • Ha med kontanter og støtt opp om salget.  Detter er årets dugnad!
  • Informer foresatte om arrangementet.
  • Husk at dette skal være en helg med lek og moro. Det viktigste er ikke å vinne men å ha det gøy!

Her er link til arrangementet.

https://www.facebook.com/events/130130077522486/?fref=ts

Hilsen
Styret i HSIL fotball


7
Årsmelding for 2016

Fyll ut vedlagte årsmelding snarest. Siste frist er 22. februar.Hsil Mal Årsmelding 2016.docx

10
Dommer-ansvarlig

INSTRUKS FOR Dommeransvarlig

ANSVARSOMRÅDER

  • Rekrutering av nye dommer – 1.introduksjon på internturerningen for våre 13åringer
  • Gjennomføre dommerkurs for nye dommere, det året de fyller 14år.
  • Fordele kamper til dommere, etter oppsatt skjema fra OFK.
  • Oppfølgning og veiledning av dommer under sesong.
  • Rekruttering av dommere for videre dommerutdannelse i regi av OFK.
  • Kontakt med trenere, lagledere og krets

ØNSKET KOMPETANSE OG KVALIFIKASJONER

  • Plettfri vandel (levere politiattest i henhold til klubbens krav)
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Erfaring fra eget dommerverv
  • Ansvarsbevisst, strukturert samt være enkel å samarbeide med
  • Selvstendig og engasjert
  • Meget god kjennskap til gjeldene regelverk
  • Erfaring som spiller og fra trener/støtteapparat og/eller styrearbeid i klubben
  • Klubben tilbyr kurs og kompetansebyggende tiltak

    OMFANG


    Selvstendig arbeid rundt distribusjon og gjennomføring av ansvarsområder.
    Delta på/arrangere forum og samlinger i regi av klubb, delta på øvrige kurs, seminarer og samlinger etter behov.
    Øvrige oppgaver som er nødvendig for å lykkes med våre dommere.

10
Politiattest-ansvarlig

INSTRUKS FOR POLITIATTEST-ANSVARLIG

Steg for steg - for den i klubben som er ansvarlig

ANSVARSOMRÅDER

  • Innhente politiattest fra alle trenere og lagledere.
  • Vedlikeholde og ajourføre lister over tillitsmenn med politiattest.
  • Ha kontroll på formålsattest, og at den til enhver tid er oppdatert. 

ØNSKET KOMPETANSE OG KVALIFIKASJONER

  • Plettfri vandel (levere politiattest i henhold til klubbens krav)
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ansvarsbevisst, strukturert samt være enkel å samarbeide med
  • Selvstendig og engasjert
  • Meget god kjennskap til gjeldene regelverk
  • Klubben tilbyr kurs og kompetansebyggende tiltak

    OMFANG

    Selvstendig arbeid rundt distribusjon og gjennomføring av ansvarsområder.
    Delta på/arrangere forum og samlinger i regi av klubb, delta på øvrige kurs, seminarer og samlinger etter behov.

HSIL fotball instruks politiattestansvarlig.pdf

10
Oppstarts-ansvarlig

INSTRUKS FOR OPPSTARTSANSVARLIG

Oppstartsansvarlig rapporterer til styret.

ANSVARSOMRÅDER

  • Oppstartsansvarlig i HSIL Fotball er Sportslig leder
  • Være klubbens kontaktperson mot foresatte og spillere under oppstart av nye lag
  • Gjennomføre oppstartsmøte og informere om dette på forhånd via våre kanaler og skoler
  • Gjennomfører de 3-tre første øktene sammen med det nye støtteapparatet
  • Bistå det nye årskullet med praktiske rundt utstyrsbestillinger, som baller, vester 1.hjelp etc.
  • Legge til rette for barnefotballkvelden
     
    ØNSKET KOMPETANSE OG KVALIFIKASJONER
  • Plettfri vandel (levere politiattest i henhold til klubbens krav)
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Ansvarsbevisst, strukturert samt være enkel å samarbeide med
  • Selvstendig og engasjert
  • God kjennskap til konseptet kvalitetsklubb
  • Erfaring fra trener/støtteapparat og/eller styrearbeid i klubben
  • Klubben tilbyr kurs og kompetansebyggende tiltak

    OMFANG
    Selvstendig arbeid rundt distribusjon og gjennomføring av oppstart nye årskull i HSIL Fotball .
    Delta på/arrangere forum og samlinger i regi av klubb, delta på øvrige kurs, seminarer og samlinger etter behov.
    Øvrige oppgaver som er nødvendig for å lykkes med oppstart av nye årskull/lag.

10
Fair Play-ansvarlig

​INSTRUKS FOR FAIR PLAY-ANSVARLIG

Overordnet ansvar for utvikling, planlegging og gjennomføring av Fair Play-aktiviteter i HSIL Fotball 

Det overordnede målet er å utvikle, forankre, synliggjøre fotballgruppas aktiviteter innen FairPlay mot egne medlemmer, lokalmiljø, samarbeidspartnere og sponsorer. 

ANSVARSOMRÅDER

  • Sørge for at Fair Play-aktiviteter utvikles og løftes ut i fotballgruppa
  • Utarbeide en årlig Fair Play-plan
  • Rekruttere Fair Play-ansvarlige på lagsnivå
  • Bistå styret, Sportslig Utvalg, arrangementskomiteer og administrativ leder i informasjon og kommunikasjon av Fair Play-arbeidet Fotballgruppa
  • Fremme aktivt Fair Play-engasjement i lagene og årgangene 
  • Fotballgruppas ansvarlige for arbeidet med Fair Play
  • Kontakt med forbund og krets i Fair Play-arbeidet 

Oppgaver 

  • Produsere Fair Play-relaterte aktiviteter
  • Forankring av Fair Play i styret
  • Forankring av Fair Play i Sportslig utvalg
  • Delta på foreldremøter, trenermøter / trenerforum, lagledermøter / laglederforum
  • Opplæring innen Fair Play på seksjons-, lags- og trener- / lagleder- / spillernivå
  • Fair Play-plan

Interne kanaler
Via styre, sportslig koordinator og fotballgruppas informasjonsansvarlige kommunisere Fair Play-aktiviteter, planer og arbeid. 

Hvem Fair Playansvarlig samarbeider mest med:

  • Informasjon/markedsansvarlig / leder
  • Lagledere / Trenere 
  • Forbund
  • Krets


10
Kampvert

Generelt om Fair Play kampvertskap.

Fair Play Kampvert skal bidra til at fotballkampene foregår i trygge rammer hvor mestring og trivsel står i fokus. Fair Play Kampvert skal være en godt synlig person som bidrar til at kampen gjennomføres i rette Fair Play ånd, både på og utenfor banen.

Ordningen:

  • En person i laget oppnevnes som Fair Play ansvarlig
  • Fairplay ansvarlig oppnevner en av foreldrene som Fair Play kampvert
  • Oppgaven som Fair Play kampvert bør rulleres på alle foreldre slik at alle for et forhold til denne rollen.
  • Kampverten ifører seg den gule vesten

Oppgaver:

  • Ta i mot gjestende lag og ønske de velkommen
  • Ta i mot dommeren
  • Sørg for at Fair Play-møtet blir organisert mellom dommer og trenere før kampen
  • Påse at det gjennomføres Fair Play hilsen før og etter kamp
  • Ha positiv oppmerksomhet på begge foreldregrupper og lagledelsen. Ha med seg noen Foreldrevettreglerkort for utdeling
  • Sørge for at det ikke ligger søppel på og rundt banen. Kampvert er ansvarlig for at det blir plukket opp og kastet i søppelkasser
  • Takke gjestende lag for kampen og ønske velkommen tilbake.

 

 


10
FIKS-ansvarlig

Fotballens informasjons og kommunikasjonssystem, FIKS, er eid av Norges Fotballforbund. I FIKS skal klubben blant annet registrere spillere, trenere og ledere, registrere kamptropper, registrere og gjennomføre overganger samt melde på lag i seriespill.

ANSVARSOMRÅDER
 
·        Påse at klubben til enhver tid har personer i klubben med nødvendige "tilganger" til FIKS
·        Påse at personer med tilgang til FIKS innehar riktig kompetanse til å utføre påkrevde oppgaver. Dette gjøres i samarbeid med fotballkretsen.
 

Oppgaver 
·       Gi tilgang til FIKS for trenere, lagledere og andre som bør ha dette.
·       Fortløpende registrere klubbens nye og gamle spillere: aktiv/inaktiv.
·       Påse at alle spillere og personer med verv i klubben er registrert i FIKS med rette forsikringer/kontrakter.
·       Sørge for at alle med bruker i systemet kan sine oppgaver.
·       Administrere overganger inn og ut av klubben
·       Veilede og hjelpe brukere ved spørsmål
·       Melde på klubbens lag i seriespill

 
Interne kanaler
Via styre, sportslig koordinator og fotballgruppas informasjonsansvarlige.


 Nyheter

 

 

Telenor Xtra høsten 2018Telenor Xtra høsten 20182018-06-27T22:00:00ZTelenor Xtra høsten 2018
Ønsker du å jobbe med styrearbeid i fotballgruppa?Ønsker du å jobbe med styrearbeid i fotballgruppa?2017-12-17T23:00:00ZFotballgruppa i Høybråten og Stovner IL. trenger nye styremedlemmer i forskjellige roller fra 2018.
Skal du pusse opp?Skal du pusse opp?2017-11-11T23:00:00ZDa kan du som har HSIL fotball i ditt hjerte få 20% rabatt på maling og verktøy og samtidig være med å støtte klubben!
Gutter 14 i OBOS finalen!Gutter 14 i OBOS finalen!2017-10-19T22:00:00ZHSIL G14 kronet en meget sterk sesong med seier i semifinalen i OBOS Cup sist tirsdag.

 

 

KlubbKontor >>https://atea.klubb.nif.no/Sider/ProduktKlubbkontor.aspxKlubbKontor >>

 

 

 I fokus

 Alle nyheter

 

 

HSIL søker instruktører til sommerpatruljen 2018HSIL søker instruktører til sommerpatruljen 20182018-06-17T22:00:00ZSommerpatruljen skal arrangere aktiviteter for ungdom mellom 13-19 år i uke 31(30. juli-3.august) og uke 32 (6. august-10.august)
Hyggelig med annerkjennelse fra byråd for kultur, idrett og frivillighet, Rina Mariann HansenHyggelig med annerkjennelse fra byråd for kultur, idrett og frivillighet, Rina Mariann Hansen2018-04-30T22:00:00ZI Dagsavisen artikkel svarer Rina Mariann Hansen på kritikken fra Jan Bøhler som mener idretten i Groruddalen har dårligere vilkår enn resten av byen.
Vi starter opp med friidrettstreningVi starter opp med friidrettstrening2018-04-19T22:00:00ZEtter et lengre opphold friidrettsopphold, er vi kjempeglade for å annonsere, at ny hovedtrener er på plass!
Er du en håndballtrener på jakt etter nye utfordringer?Er du en håndballtrener på jakt etter nye utfordringer?2018-03-11T23:00:00ZHøybråten og Stovner J03 søker ny trener til neste sesong og J15-spill.
Vi har ledige plasser på foreldre og barnVi har ledige plasser på foreldre og barn2018-02-19T23:00:00ZTrening hver onsdag kl. 17.15-18.00
Vil du være med å løfte Høybråten og Stovner IL?Vil du være med å løfte Høybråten og Stovner IL?2018-01-31T23:00:00ZValgkomiteen jobber nå med å finne gode kandidater til å ta verv i hovedstyret.
AktivitetsguideAktivitetsguide2018-01-30T23:00:00ZStovner Bydel starter opp med Oslo idrettskrets’ aktivitetsguide-ordning i bydelen i begynnelsen av februar. Ordningen er rettet mot barn og unge i alderen 6-19 år.
Vi trenger flere grasrotgivere!Vi trenger flere grasrotgivere!2018-01-02T23:00:00ZKjære alle idrettsvenner! Vi trenger flere grasrotgivere!
HSIL alpint arrangerer skiskole for barn i januar 2018HSIL alpint arrangerer skiskole for barn i januar 20182018-01-01T23:00:00ZHSIL alpint starter skiskole for barn! Et kurs går over en helg og har tre økter på 1,5 timer. Vi arrangerer kurs tre helger i januar i vår egen bakke, "Liabakken" på Stovner ved Tokerud skole.
OBS - NY TID FOR HÅNDBALLSKOLENOBS - NY TID FOR HÅNDBALLSKOLEN2017-09-24T22:00:00ZNy treningstid for håndballskolen er Torsdager fra kl 1700 - 1800 i gymsalen på Høybråten skole
HSIL HÅNDBALLSKOLE STARTER 20.SEPTHSIL HÅNDBALLSKOLE STARTER 20.SEPT2017-09-09T22:00:00ZHSIL håndball ønsker alle jenter og gutter født i 2010 og 2011 velkommen til håndballskolen, en arena for læring og samhold i en spennende og fartsfylt idrett! NÅR: Onsdager kl. 1700 - 1800 HVOR: Høybråten skoles gymsal
Velkommen til Atea KlubbVelkommen til Atea Klubb2016-11-17T23:00:00ZTakk for at din klubb velger Atea Klubb som leverandør av ny hjemmeside.
En enklere klubbhverdagEn enklere klubbhverdag2016-11-16T23:00:00ZAtea Klubbkontor inneholder styre- og prosjektrom og sørger for tilgang til dokumenter, epost, kalender og Office-pakken gjennom sikker lagring i skyen. Bedre samhandling, høyere trygghet og større fleksibilitet.
Publiseringsløsning for idrettsrådPubliseringsløsning for idrettsråd2016-11-15T23:00:00ZAtea Klubb har i samarbeid med Norges Idrettsforbund utviklet en publiseringsløsning for alle idrettsråd.